maandag 2 februari 2015

Laatste uurtjes in Marokko


We hebben de beslissing genomen morgen over te varen.  Vandaag druk met opruimen. Caravan gewassen, de laatste was gedaan, auto schoon gemaakt en ingepakt. Al met al een hele tijd mee bezig. Onze laatste Dirhams uitgegeven aan vlees en vis, plus een fles wijn. Helemaal de tol vergeten dus terug naar het dorp om tolgeld te halen.
Riet en Henk, onze Nederlands buren, zijn ook vertrokken met iets meer zelfvertrouwen dan toen ze hier aankwamen. Maar dat zijn geluiden, die je wel vaker hoort als mensen voor het eerst naar Marokko gaan. Ik heb helemaal geen zin om over te gaan, maar aan alle goede dingen komt  een eind.
Gisterochtend weer naar de Berber markt geweest en ik heb een Berber hoed gekocht. In de caravan niet praktisch, veel te groot wat betreft zijn omvang. Hij geeft heerlijk schaduw over je gezicht. Ik word wel nagekeken met het ding op mijn hoofd. Lachen.

 
Gisteren  op het strand gelopen. We zullen de zee missen.

Fred was enorm geïnspireerd door de schuimkoppen op het strand. Hij heeft mooie plaatjes geschoten.
 

We zullen via de Algarve naar huis rijden.  Helaas geen internet in Portugal en Spanje en hoe het dan op de campings is ,weet ik niet. Ook Frankrijk is vaak lastig. Dus mogelijk even radiostilte, niets om je zorgen over te maken. Het plan is eind Februari thuis te zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten